Moms visas:

 

Snabb leverans 1-3 vardagar*

Fri frakt över 599kr | 

Bonussystem | 

Öppet köp 14 dagar

Leveranstiden är för tillfället 2-7 vardagar pga REAN!

FRANSRENGÖRINGAR KOMMER IN IGEN TILL OSS I DECEMBER!

FAQ - Frågor och Svar. 

Finns inte din fråga med ring eller maila till oss så ska vi hjälpa dig.

 

Hur beställer jag?

Du väljer dina varor i kategorilistan som ligger överst på sidan och lägger de varor du vill köpa i varukorgen.

 

Du har gjort din beställning - vad händer nu?

Här kan du enkelt se hur din beställning behandlas och vilken information du kan förvänta dig att få innan din order kommer hem till dig.

Din beställning steg för steg:
  1. Orderbekräftelse via mail. Din beställning är mottagen och du kan kontrollera dina uppgifter.

  2. Ordern bearbetas. Din order skickas. Vid eventuell lagerdiff/leveransförsening meddelar vi dig via mail.

  3. Leveransbesked via mail. Dina varor är packade och på väg till dig.

  4. POSTNORD kommer och hämtar paketen på vårt lager.

  5. Paketet kommer fram till ditt ombud.

  6. Sms-avisering. Ditt paket finns att hämta ut hos ditt paketombud. Måste hämtas ut inom 7 dagar efter avisering. 

  7. 14 dagars returrätt. Du kan alltid lämna tillbaka din vara om du ångrar dig om varan är oanvänd och obruten.

 

Kan ni ta order via telefon eller mail?

I och med GDPR-lagen får vi tyvärr inte ta beställningar på telefon eller mail utan man behöver lägga ordern på sidan själv. Om man behöver hjälp kan man ringa kundservice för vägledning.

 

Vart är min order?

När paketet skickas från vårt lager får du ett leveransmail med spårningslänk för att kunna hålla koll på vart paketet befinner sig. Vanligtvis anländer paketet efter 1-2 dagar från att det lämnat vårt lager. 

 

Jag har beställt fel produkt, hur gör jag?

Om du upptäcker att du beställt fel produkter kontakta oss direkt, antingen på telefon eller mail. Om paketet ej skickats iväg så kan vi avbryta beställningen. Har paketet redan skickats behöver man göra en retur och då tillkommer returfrakt på 49kr. Men man kan också göra ett byte för att slippa returfrakt, kontakta då kundservice för mer information hur du går tillväga.

 

Hur gör jag för att ändra min aktuella order?

Vi kan endast göra ändringar om ordern ej hanterats ännu. För att ändra din order kontaktar du kundtjänst via telefon på 010-20 70 690.

 

Jag vill ångra min beställning, vad gäller?

Enligt Distanshandelslagen har du 14 dagars ångerrätt från att du tog emot varan när du bestället på internet. Om du önskar returnera en vara behöver du kontakta oss på mail eller telefon först. Varan ska vara i orginalförpackning och oöppnade. För fullständiga reger, vänligen läs våra köpvillkor.

 

Vart är fakturan!? Jag har fått mina varor, men ingen faktura!

I ditt paket ligger endast en följesedel/orderbekräftelse. Alla fakturor skickas ut av Klarna. Vid frågor gällande fakturor och betalning, kontakta Klarna på 08-120 120 10.

Saknar du din faktura kan du hämta den här: https://my.klarna.com/se/sv/login

 

Kan jag ändra betalsätt?

När din order är lagd så kan vi inte ändra betalsätt, av säkerhetsskäl. Du är välkommen att kontakta kundtjänst om du har frågor angående betalsätt.

 

Jag vill använda mina bonuspoäng, hur gör jag?

När du är inloggad som kund kommer du kunna nyttja dina bonuspoäng i kassan Om du använder samma mejladress vid varje köp så registreras poängen på ditt konto, du behöver inte vara inloggad för att samla poängen.

Observera att bonussystemet gäller för alla våra kunder! 

 

Utnyttja en rabattkod, hur gör jag?

Rabattkoden anger du i fältet för "Eventuell rabattkod" i kassan och trycker sedan aktivera. För att koden ska fungera tänk på att skilja på små och stora bokstäver när du anger den. Giltiga rabattkoder hittar du i våra nyhetsbrev och i våra SMS-utskick, som du kan anmäla dig till vid beställningen. Tänk på att du ej kan vara inloggad avtalskund för att kunna nyttja andra erbjudanden utan måste då logga ut. 

 

  


Produkter

Handla

Information