Nedan ser du information om våra olika leveranssätt
Legitimation krävs för hämtning
*Vi ansvarar ej för eventuella förseningar som orsakas av transportföretaget.
Väljer du Expresshantering får du vanligtvis din leverans dagen efter (om du lägger din beställning en vardag före kl. 13.00)! Vid leverans till postnummer 820 00 och uppåt, samt till Gotland tar det ytterligare en arbetsdag.
*Vi ansvarar ej för eventuella förseningar som orsakas av transportföretaget.
När ditt paket är skickat från oss skickas ett leverans mail ut till dig där du får en länk där du kan spåra ditt paket. Du kan även ladda ner Mina paket app där du smidigt ser ditt paket. Vi skickar alla paket med kollinummer och ditt paket skickas till ditt valda utlämningsställe som standard, har du valt leverans till företag kommer paketet leveras till din angivna adress. När paketet skickas till ombud kommer du får ett sms när paketet kan hämta.
När vi skickar ditt paket mailar vi ut ett leveransmail med en länk där du kan spåra din order. Du kan även spåra paketet via postnords app. Dubbelkolla alltid på länken vi skickat vart paketet är ifall du inte fått någon SMS avisering av postnord eller om du inte ser någon uppdatering i appen. Om paketet ej hämtas ut och kommer tillbaka till oss som ett ej uthämtat paket och vi ser på spårningslänken som vi maialt till dig att posten har skickat avisering kan vi ej skicka om ditt paket kostnadsfritt. Utan du behöver då betala 59kr för frakten.