Alla paket skickas med PostNord som MyPack Collect till det postombud som du har valt, skulle du inte valt något ombud kommer paketet skickas till det ombud som Postnord anser är närmast. Du kan med hjälp av kollinumret spåra ditt paket här eller i PostNords app. Kollinumret skickas till dig i ett separat leverans mail från oss så fort din beställning packats och skickats från oss.
Om du ser att ditt paket är levererat till postombudet så kan du hämta ut det med ditt kollinummer samt legitimation.
Saknar du kollinumret till ditt paket? Kontakta oss genom att maila help@bellestore.se eller ring 010-20 70 690 så hjälper vi dig!
Telefon: 010- 20 70 690
Helgfria Vardagar:
Måndag - Fredag 8:00-15:00
Lunchstängt 11:30-12:30
E-post: help@bellestore.se
Vi har ingen fysisk butik utan finns endast på nätet, vilket betyder att vi finns överallt!
Ta del av våra bästa erbjudanden och spännande produktnyheter! De uppgifter du matar in kommer endast användas till våra nyhetsbrev.
Produkter för ögonfransförlängning ska endast användas för professionellt bruk och kräver att du gått en utbildning inom fransar för att kunna använda och hantera produkterna på ett korrekt sätt. Nu krävs även härdplastutbildning samt tjänstbarhetsintyg för att kunn arbeta med limmet som används. Vi kräver inget diplom för att kunna handla hos oss, med det är DITT eget ansvar att du har rätt utbildning och kan använda produkterna du köper på rätt sätt!
Bellestore är certifierad av Trygg e-handel, det betyder att du kan känna dig trygg & säker när du handlar av oss. Trygg e-handels uppgift är att skydda dig som konsument och endast stabila och seriösa e-butiker kan bli certifierade. För att läsa mer om Trygg E-handel och dina rättigheter som konsument kan du besöka www.tryggehandel.se. Bellestores certifikat hittas på http://www.tryggehandel.se/butik/1399
Allt material på denna sida är skyddat enligt lagen om upphovsrätt. Innehållet får därför inte användas eller kopieras på denna webbplats utan skriftligt tillstånd från BelleStore.